KOH zoekt een enthousiaste inhoudsdeskundige nascholingscoördinator voor 20 tot 24 uur per week

Bent u op zoek naar een uitdagende baan in een leuk team? KOH is volop in ontwikkeling en wil het team versterken met een nieuwe collega. Heeft u affiniteit met deskundigheidsbevordering?
Dan gaan we graag met u in gesprek.

Wij zoeken
Een inspirerende onderwijsmaker en organisator, waarbij kwaliteit hoog in het vaandel staat. Iemand die gastdocenten en sprekers kan begeleiden bij het maken van aansprekende nascholing en daarbij ook medisch inhoudelijk kan sparren. Iemand die met kennis van de huisartsenzorg relevante scholingsonderwerpen kan signaleren en vertalen in een aanbod waarmee deelnemers morgen aan de slag kunnen. Iemand die makkelijk contacten legt met opdrachtgevers, gastdocenten en sprekers en het netwerk goed kan onderhouden en uitbreiden. En binnen het team van KOH: een creatieve en enthousiaste teamplayer.

Uw kwaliteiten

• minimaal hbo werk- en denkniveau met een medisch georiënteerde vooropleiding
  • kennis en ervaring in het maken en het geven van scholing én anderen kunnen begeleiden daarbij (“teach de teacher”)
  • affiniteit met digitalisering van onderwijs (e-learning)
  • kennis van de huisartsenzorg en de eerstelijn
  • uitstekende communicatieve vaardigheden (zowel mondeling als op schrift) met gevoel voor verhoudingen
  • iemand die in staat is partijen te verbinden, vragen te verhelderen en te vertalen naar passende en inspirerende nascholing
  • iemand die het aandurft om te innoveren en te pionieren
  • een proactieve werkhouding en een hoge mate van zelfstandigheid
  • een stevige persoonlijkheid die overzicht houdt, stressbestendig is en kan prioriteren
  • een flexibele opstelling ten aanzien van werktijden

Wie zijn wij?
KOH versterkt de huisartsenzorg door nascholing en taakherschikking. Professionals laten doen waar ze goed in zijn is onze missie, met als doel goede zorg voor de patiënt. Dit doen wij door het organiseren van scholingen voor huisartsen, doktersassistenten en andere praktijkmedewerkers. Maar ook door te helpen met het slim en op maat organiseren van de huisartsenvoorziening.

Wij bieden
U krijgt een uitdagende en dynamische functie in Eindhoven. Met een klein, enthousiast en betrokken team proberen we iedere dag onze ambities waar te maken. We starten met een jaarcontract met de intentie om te verlengen. Salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden zijn conform cao Huisartsenzorg.

Meer informatie
Bent u enthousiast maar hebt u nog vragen? Bel ons dan op telefoonnummer 040 - 231 06 20.

Klinkt dit als úw baan?
Stuur dan uw motivatie en CV per e-mail naar mevrouw Milena van den Brink, directiesecretaresse, m.vandenbrink@stichtingkoh.nl. De sluitingstermijn is op 16 april 2023.