Als genezen niet meer mogelijk is
Ga naar de website van het Netwerk

Netwerk Palliatieve Zorg Zuidoost-Brabant

KOH wil goede zorg voor patiënten door deskundige professionals. Wij richten ons op de inhoud van het beroep: het klinisch handelen, organisatie en samenwerking. Dat doen we met onze speerpunten nascholing, accreditatie en taakherschikking. Het Netwerk Palliatieve Zorg in Zuidoost-Brabant is ondergebracht bij KOH.

Het Netwerk bestaat uit zorgaanbieders die samen streven naar de beste zorg voor mensen in de laatste fase van hun leven. Om dit te bereiken werken ze samen met patiënten, mantelzorgers, vrijwilligers en professionals. Zo geeft het Netwerk informatie en voorlichting aan patiënten en familieleden over bijvoorbeeld palliatieve sedatie, rouw of zorg die beschikbaar is in Zuidoost-Brabant. Maar ze scholen ook zorgverleners en vrijwilligers, maken afspraken in de regio om betere zorg te leveren en ontwikkelen nieuwe producten. Altijd gericht op een zo hoog mogelijke kwaliteit van leven én sterven. Niet alleen voor de patiënt maar ook voor zijn naasten.

Nascholingen

Wij bieden scholingen aan over palliatieve zorg.

BEKIJK HET ACTUELE OVERZICHT
Vrije palliatieve bedden

Het Netwerk Palliatieve Zorg houdt bij in welke hospices in Zuidoost-Brabant bedden beschikbaar zijn.

BEKIJK HET ACTUELE OVERZICHT
Neem contact op

Stuur een e-mail naar de netwerkcoördinator Regi van der Burgt of bel met 040 - 231 06 31

NAAR DE WEBSITE VAN HET NETWERK