Praktisch

Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen? Hieronder vind je een antwoord op de top 5 meest gestelde vragen:

  1. Moet ik bij aanmelding direct betalen?
    Je kunt kiezen voor een uitgestelde betaling via iDEAL. Je ontvangt een link per e-mail die je eventueel kunt doorsturen. Let op: de link is slechts eenmalig te openen en dient dan direct betaald te worden. Lukt dat niet? Dan vervalt je link en kun je via ons secretariaat een nieuwe link aanvragen.
  2. Ik ben onverhoopt verhinderd. Mag mijn collega deelnemen in mijn plaats?
    Jazeker! Wanneer je zelf niet kunt deelnemen, mag je de naam van een collega doorgeven die in jouw plaats aanwezig is. Lukt het voor je collega's ook niet? Dan gelden onze annuleringsvoorwaarden.
  3. We willen met meer collega's aanwezig zijn. Kunnen wij ons tegelijk aanmelden?
    Tijdens je aanmelding kun je meerdere collega's toevoegen zodat je het proces maar één keer hoeft te doorlopen. Vermeld wel bij elke collega een persoonlijk e-mailadres zodat de bevestiging met praktische informatie iedereen afzonderlijk bereikt.
  4. Kunnen jullie rekening houden met mijn allergie of dieet?
    Wij houden standaard rekening met vegetarische keuzes. Heb je een allergie of andere dieetwens? Laat dan een opmerking achter bij je aanmelding zodat wij kunnen zorgen voor passende catering.
  5. Is er een kolfruimte beschikbaar?
    Laat het ons vooraf weten wanneer je een kolfruimte nodig denkt te hebben en meld je op de dag zelf bij onze congresbalie. Daar krijg je verdere uitleg over de ruimte die beschikbaar is gesteld.

Staat het antwoord op je vraag er niet bij? Neem contact op met Peggy Moonemans.