Vacature administratief medewerker nascholingen / functioneel beheerder (24 uur per week)

Vind jij het leuk om het overzicht te hebben en houden? Staat servicegerichtheid en klantvriendelijkheid bij jou voorop? Ben jij in staat om het beheer van applicaties snel eigen te maken en thuis op Social Media? Dan hebben wij een leuke baan voor jou.

Jouw taken:

  • ondersteuning in het functioneel beheer en inrichting van een digitale leeromgeving (LMS-Moodle);
  • eerste aanspreekpunt voor gebruikers, klanten en content ontwikkelaars;
  • ondersteunen van congressen, nascholingen en online nascholingen (Zoom);
  • (financiële) administratie en actualiseren van website;
  • ontwikkelen en plaatsen van content op Social Media;
  • redigeren en versturen van nieuwsbrieven;
  • plannen, voorbereiden en notuleren van vergaderingen en vervolgens uitvoeren van actiepunten;
  • andere werkzaamheden zoals agenda- en archiefbeheer, klanten te woord staan aan de telefoon en het representatief ontvangen van gasten.

Wij vragen:

  • ervaring op administratief gebied en kennis van geautomatiseerde systemen is vereist;
  • goede schriftelijke en communicatieve vaardigheden met gevoel voor verhoudingen;
  • gevoel voor systematiek en ordelijkheid die nodig zijn bij het uitvoeren van administratieve werkzaamheden;
  • creativiteit, een proactieve houding en een efficiënte werkwijze;
  • klantvriendelijke en servicegerichte houding naar zowel klanten als collega’s;
  • ervaring en kennis van Social Media;
  • kennis van het LEAN werken is een pré;
  • minimaal MBO werk- en denkniveau.

Wie zijn wij?
KOH versterkt de huisartsenzorg door nascholing en taakherschikking. Professionals laten doen waar ze goed in zijn is onze missie, met als doel goede zorg voor de patiënt. Wij organiseren nascholingen en congressen voor professionals in de huisartsenzorg en dit doen we ook in opdracht van regionale en landelijke opdrachtgevers. En we helpen met het slim en op maat organiseren van de huisartsenvoorziening.

Wat mag je verwachten?
Wij bieden een uitdagende en dynamische functie in Eindhoven. Met een klein, enthousiast en betrokken team werken we iedere dag aan onze ambities. We starten met een jaarcontract met de intentie om te verlengen. Salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden zijn conform arbeidsvoorwaarden KOH.
 
Heb je nog vragen? Mail dan naar m.vandenbrink@stichtingkoh.nl.

Ben je enthousiast en klinkt dit als jouw baan? Stuur dan jouw motivatie en CV uiterlijk 31 mei per e-mail naar Milena van den Brink m.vandenbrink@stichtingkoh.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Deel deze pagina: